Trobada grupal del projecte de mentoria Camins d’Inserció

Camins d’Inserció és un programa de voluntariat corporatiu i mentoria social, que busca generar vincles basats en la confiança, el respecte mutu i l’afecte, promovent el dret de les persones a sentir-se acompanyades, sobretot en moments de la vida especialment vulnerables.

Dissabte 18 de maig s’ha celebrat la 2a trobada grupal, amb una sessió de seguiment del projecte i una activitat de cuina.

En la primera part de la trobada s’ha donat forma a un mural grupal que continuarà fins a la finalització del projecte, per recollir l’evolució de la mentoria i les relacions, a partir de les reflexions de cada persona participant, en aspectes com què els hi aporta la relació de mentoria i sobre el coneixement mutu de cada parella.

Posteriorment, els joves mentorats de la Fundació Onada i les persones del voluntariat corporatiu de Vopak-Terquimsa han dut a terme una activitat de cuina “Màster Chef”, on cada parella ha pogut posar a prova les seves habilitats preparant aperitius de cuina freda, que després han degustat i compartit.  Tots els participants han comptat amb un reconeixement a la seva participació amb un obsequi d’un estri de cuina. Prèviament, cada equip ha customitzat el seu davantal i ha posat un nom personalitzat al seu plat.

Ha estat una jornada bonica i acollidora, on s’ha compartit una estona d’intercanvis, valorant la gran complicitat de les parelles. Grupalment, aquest projecte compta amb una molt bona cohesió, fent fàcil qualsevol activitat, donant una gran qualitat a les activitats que es duen a terme. Des d’aquest projecte, els joves estan ampliant el seu cercle de relacions, comptant amb persones referents al territori. “Esperem amb ganes la següent trobada!”.

Més informació: www.fundacioonada.org/mentoria-social-i-voluntariat-corporatiu-amb-vopak-terquimsa