Projectes Territorials Integrats

Els projectes territorials integrats que impulsen les entitats de Fundalis són una clara mostra d'estratègies compartides amb agents del territori que ens permeten desenvolupar projectes on innovació, integració, sostenibilitat econòmica i millora de la qualitat de vida de les persones, estan estretament lligades .

Ofereixen respostes específiques a les necessitats de cada empresa administració o entitat, adaptant les estructures i els recursos i incrementant la flexibilitat dels serveis.

Aconsegueixen la màxima integració social de les persones compartint activitats, espais, i projectes persones de diferents col·lectius i amb diferents capacitats en el seu propi municipi.

Promouen la participació a la comunitat i de la comunitat apostant pel voluntariat.

Augmenten el compromís i la satisfacció i felicitat de tots els participants.

Entitat

Projecte