Productes Propis

A la nostra entitat treballem des de fa molts anys a la Comarca del Tarragonès, projectes d'ocupació terapèutica amb la finalitat de facilitar a persones amb discapacitat i/o trastorn mental, la seva integració i participació en la comunitat des d'un model que els proporciona el desenvolupament de coneixements, habilitats psicomotrius i socials.
Com a resultat d'aquesta tasca, volem donar-te a conèixer aquest catàleg de productes propis artesanals, on cada referència representa la gratificació personal, el reconeixement d'un esforç, i la continuïtat d'un projecte.

Casa de mel, mel del Camp de Tarragona

Activitat apícola amb la qual els usuaris participen de forma activa en tot el procés de l'elaboració de la mel, des de la cura de les arnes fins a l'envasat, etiquetat i venda del producte.

Sabonada, sabó ecològic i artesà

Sabó artesanal per la roba, fabricat amb tècniques tradicionals a partir d'aigua destil·lada, sosa càustica i oli reciclat. Aquest últim procedeix de la recollida selectiva que es fa en el Centre Especial de Treball de nostra Fundació. Els usuaris participen en tot el procés d'elaboració des de la barreja d'ingredients, passant per l'envasat, etiquetatge…..Fins a la venda del producte.

Reciclatge express

Objectes elaborats amb el reciclatge de les càpsules monodosis de cafè. Aquesta feina fomenta la creativitat i habilitats manipulatives dels usuaris, on ells creen els seus dissenys i els elaboren.

Mons creatius

Mitjançant diversos materials es creen varietats d'objectes decoratius: Imants, Polseres...

Per informació i comandes podeu adreçar-vos a onada@onada.org

Descarregar pdfClickar per descarregar el Catàleg de Productes