Projectes

Parc de Francolí

foto

La gestió del Parc del Francolí promou el desenvolupament de nous projectes socials que permeten crear ocupació per a les persones amb discapacitat i/o trastorn mental i fan sostenible el manteniment del parc, aportant valor al municipi de Tarragona i als seus ciutadans.

En aquest sentit, s'han posat en funcionament dos nous serveis: un bar dins del parc i un aparcament social. El bar és molt més que un bar, és un espai on la convivència, la participació, la solidaritat i la innovació es posen al servei de les persones. L'aparcament amb capacitat per a 300 vehicles, es converteix en el primer aparcament social de la Fundació, un nou concepte de servei, centrat en la satisfacció dels clients-col·laboradors, que destina els seus ingressos a una finalitat social i al manteniment del mateix parc.

Treballem per convertir el Parc del Francolí en un espai obert a la participació de les entitats i col·lectius de la ciutat, on tothom trobi el seu lloc. Escoles, associacions, entitats socials, esportives i culturals tenen al parc un lloc on poder realitzar les seves activitats. La Fundació també hi organitza tot tipus d'activitats lúdiques i culturals per tal de dinamitzar el parc i convertir-lo en un espai integrador (concerts, jornades gastronòmiques, cinema a la fresca, cursets d temàtiques diverses, txi-kung,...), amb el suport i col·laboració dels voluntaris

foto foto foto foto