Festa Solidària contra el càncer infantil al Diver Parc Lúdic!

El proper dimecres 1 de novembre, de 10 a 14 h, el Diver Parc Lúdic acollirà una Festa Solidària contra el cáncer infantil, impulsada per un grup de treballadors/es i el suport de la Fundació Santa Teresa.

La recaptació anirà destinada de manera equitativa a AFANOC i FUNDACIÓ RONALD McDONALD, entitats que donen suport als nens/es malalts i a les seves famílies facilitant-los habitatge quan el tractament suposa desplaçaments i/o altres recursos que necessitin.

Al llarg del matí es realitzaran diverses activitats destinades principalment al públic infantil: xocolatada, circuit d’aventura, gimcana d’esports, pintacares, etc.

Entre tots/es farem que aquesta FESTA sigui un èxit i aportarem el nostre granet de sorra per a que aquests nens i nenes, les seves famílies i el seu entorn passin aquesta lluita una mica millor.

Moltes gràcies per sumar-vos-hi!