Fundació Onada aposta per la Formació

L'Ajuntament de Tarragona dona suport al projecte formatiu de la Fundació Onada. Durant el mes de desembre finalitza la segona fase d'aquest projecte que ha comptat amb un total de 25 participants. El projecte es va iniciar amb una primera fase de tastets de diferents accions formatives així com de suport i orientació. I en aquesta segona fase ja s'ha aconseguit la inserció laboral de dues persones.

Durant la segona quinzena de gener s'iniciarà la tercera fase amb noves accions formatives de restauració i atenció al públic.

En aquests moments en proposem donar continuïtat al projecte amb noves accions formatives vist els bons resultats pel que fa a inserció i la valoració per part dels participants.