Projectes

Espai de trobada

L'Espai de Trobada de Campclar, representa una millora molt important per a les persones de la Fundació: espais amplis, llum natural, cuina pròpia, espai exterior per realitzar activitats a l'aire lliure... La seva bona ubicació permet fer moltes activitats sense haver d'utilitzar transport i, en tractar-se d'un barri urbà facilita moltíssim la inserció a la comunitat.

És un barri molt acollidor que ens ofereix l'oportunitat de comptar amb un nombre elevat de voluntaris. Aquest espai ens ha reafirmat que, tot i les dificultats, si treballem buscant sinergies, aportant propostes i solucions, comptant amb el nostre entorn, sorgeixen projectes innovadors dels quals tothom en surt beneficiat.

L'Espai de Trobada s'ha convertit en un element dinamitzador del barri, un centre cívic gestionat per persones amb discapacitat que ofereix moltes possibilitats a la població i que potencia la inserció laboral i social de les persones amb més dificultats. L'edifici disposa d'una cuina didàctica, on es realitzen diferents accions formatives dins del sector de l'hostaleria. Compartim espais amb el Servei Municipal d'Ocupació, el telecentre del barri i l'escola de música, la qual cosa crea noves possibilitats de col·laboració i possibilita múltiples sinergies. Entre tots estem creant un nou model d'atenció a les persones, basat en la inserció en la comunitat i la creació de suports naturals!

Aquests projectes són fruït de la voluntat de col·laboració entre l'Ajuntament de Tarragona i la Fundació Onada.