Destrucció de Documents Confidencials

Servei de recollida a tot tipus d'empreses, entitats i institucions públiques i privades. La recollida pot ser periòdica, a través d'un contenidor especial i precintat per a l'emmagatzematge de documents confidencials, o segons demanda, per a serveis puntuals de buidatge d'arxius d'oficines i/o magatzems.

Es garanteix que els documents recollits seran destruïts tant bon punt es talli el precinte que porta el contenidor o dins el termini que marca la LOPD, Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, així com també si aquests documents arriben a les nostres instal·lacions a través de palets, caixes o d'altres formats no precintats.

El servei inclou el transport, el contenidor i l'emissió d'un certificat (opcional).

foto foto