Centres Ocupacionals (CO)

Serveis d'atenció diürna adreçats a les persones adultes amb discapacitat i/o trastorn mental que, de manera temporal o permanent, no poden accedir a la vida laboral activa. El nostre CO desenvolupa els seus objectius a partir de dos serveis:

Serveis de Teràpia Ocupacional - STO

foto

Tenen per objectiu desenvolupar, mantenir i potenciar les capacitats individuals de les persones amb discapacitat, per millorar la seva autonomia personal isocial i fomentar la seva integració en la comunitat.

Serveis Ocupacional d'Inserció - SOI

foto

Tenen per objectiu mantenir i potenciar les capacitats i les competències de les persones per tal d'afavorir la seva integració sociolaboral.